تور یک روزه به استان زنجان

سفر به استان زیبای زنجان با هدف بازدید از غار شگفت انگیز کتله خور ساعت 5/15 صبح جمعه 21 آبان ماه از میدان آرژانتین آغاز شد .
پس از طی بخشی از مسیر و صرف صبحانه در یکی از رستورلنهای جوار اتوبان قزوین  زنجان ، ادامه  مسیر دادیم و  ساعت 12/30 دقیقه ظهر به محل غار کتله خور رسیدیم.
بعد از نیم ساعت انتظار اجازه ورود به غار به همراه لیدر محلی داده شد .پیاده روی در دل کوه داخل غار شگفت انگیز  30 میلیون ساله و چند طبقه کتله خور حس  مرموز و محسور کننده ای را به بیننده القاء میکرد.
دیدن صخره های آهکی و استالاگتیت ها و استالاگمینهای عطیم که اشکال جالب و عجیبی را بوجود آورده بود، گذر زمان را از یادمان برد.
بعد از پیمودن  دو و نیم کیلومتر در دل کوه به مدت دو ساعت ،بازدید از غار به اتمام رسید .
 محل غار را ترک کرده و  ناهار را در یکی از رستورانها ی شهر گرماب صرف کردیم و به سمت گنبد سلطانیه به راه افتادیم.
  دوساعت بعد  به گنبدسلطلنیه  رسیده و  نیم ساعتی در اطراف گشتی زده و طعم و  گرمای چای دلچسب را در کنار گنبد با شکوه و زیبای سلطانیه  تجربه کردیم .
در ادامه سفر به سمت تهران با گپ و گفت وقت گذرانده و راس ساعت یازده شب به تهران و میدان آرژانتین رسیدیم .
اینگونه سفر یک روزه ما به استان تاریخی زنجان پابان یافت و خاطره ای خوش را در دل و جانمان به یادگار گذاشت .

ارسال نظر:
ارسال
نظرات کاربران:
خانه چاپ ارسال به دوستان نسخه متنی کوچک کردن متن بزرگ کردن متن دانلود خروجی پی دی اف خروجی میکروسافت ورد